niedziela, 19 lutego 2017

Z powrotem.

Witam Was po prawie dwóch latach od napisania ostatniego posta na moim blogu. Wielokrotnie przymierzałam się do kontynuacji tego co tu zaczęłam, lecz zawsze coś mnie odciągało. Oczywiście wiele się wydarzyło przez ten czas, ale nie będę nic tu zdradzać, bo prawdopodobnie w nowych postach odwołam się do pewnych wydarzeń i dodam jakieś zdjęcia. Jak być może niektórzy już zauważyli minął już praktycznie czas mojej 18-stki. Tak - to był fantastyczny rok! Opowiem Wam o tym nieco później :) 

Dziś natomiast chcę zapowiedzieć co i gdzie. Jak widać zmienił się design bloga i to właśnie jest pierwszy krok ku kontynuacji tego na czym stanęło w 2015 roku. Dziś post krótki, z powitaniem, zapowiedzią tego co będzie. W przyszłości nowe posty, powrót do wydarzeń z przed tygodni oraz nowe elementy takie jak DIY. Nowym pomysłem jest również "Gość na blogu". Kim jest owy "Gość"? Jest to znajomy/a, przyjaciel/przyjaciółka, która doda tu coś od siebie :) Pojawią się posty różnej tematyki dlatego zapraszam do obserwatorów, by nie przegapić nowych postów! 

Jeśli jest coś o czym chcielibyście u mnie poczytać to piszcie mi propozycje ;) Na pewno rzucę okiem i wykorzystam niejeden pomysł!

Zdjęcie z mazur - lato 2016

2 komentarze:

  1. Super czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że wróciłaś. Powodzenia w dalszym blogowaniu :) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń