środa, 18 lutego 2015

Artystycznie :)

Dlaczego? Bo mam dla Was zestaw zdjęć z Pracowni Krawieckiej i Artystycznej pani Beatki :)

Pracownia Artystyczna znajduje się w Warszawie, a każdy kto do niej zajrzy zastanie przemiłą panią Beatę oraz mnóstwo przepięknych dekoracji do domu i pomysłów na prezent, a wszystko wykonane z sercem i idealnie dopracowanymi szczegółami.

A oto co można nabyć :)


Jak każda dziewczyna - ulubioną torbę :)




Stojący wieszak na biżuterię czy może wiszący na ubranie?



A może by tak dodać ciekawy element w postaci zawieszki lub udekorować starą szafę? ;)


Mm.. a może mamie na urodziny?


Ozdobny pokrowiec na papier toaletowy w różnych kolorach.


Poduszki "Paris" technika decoupage oraz ubranko "mikołaj" na butelkę wina.




Do wyboru do koloru :)


Na stronie na facebooku znalazłam również taki zestaw pościeli dla lalek, które kilka dziewczynek miały okazję same dokończyć :)


To wszystko co dziś Wam pokażę. Oczywiście po więcej zdjęć i informacji zapracszam na stronę pani Beatki na facebooku ;) Wystarczy wpisać "Pracownia Krawiecka i Artystyczna Merrit" :) Mam nadzieję, że się podobało ;) Do zobaczenia! (Liczę na więcej komentarzy) :P


6 komentarzy:

  1. Mam pytanie i raczej nigdzie o tym nie wspominałaś e.o Co ty masz z twarzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj "anonimowy" :)
      pytasz - wiec odpowiadam. Wygladam tak, poniewaz Pan Bóg mnie taką wlasnie stworzyl :) chcial zeby bylo tak - i tak jest :)

      Usuń
  2. Najbardziej spodobały nam się poduszki, są naprawdę cudowne, z resztą jak wszystkie te rzeczy ;) Właśnie takie dodatki czynią wnętrza bardziej wyjątkowymi i oryginalnymi, więc opłaca się w nie inwestować.
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Tak sie ciesze ze ktos napisal :) bardzo cieszy mnie ze podobaja te rzeczy sa naprawde swietne! W swoim domu juz mam pare przepieknych ozdob :) polecam goraco :):*

      Usuń
    2. Ojej! Tak sie ciesze ze ktos napisal :) bardzo cieszy mnie ze podobaja te rzeczy sa naprawde swietne! W swoim domu juz mam pare przepieknych ozdob :) polecam goraco :):*

      Usuń
  3. Ojej! :) Dziękuję :) Cieszę się bardzo, że ci się podoba Igo :) Jestem mile zaskoczona :) Oczywiście ja również zajrzę do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń