środa, 17 grudnia 2014

Marzenia DUŻE i małe :)

No cóż.. :/ Mamy środę, a ja nie jestem na wycieczce :( Miałam z wyborem straszny problem, ale niedługo ferie i mam nadzieję, że razem z dziewczynami pojedziemy gdzieś do kina i miło spędzimy dzień :) Tym czasem ich zadaniem jest zrobienie ciekawych zdjęć z wycieczki, ponieważ coś dla nich szykuję :)

Myśleliście już co chcielibyście dostać na gwiazdkę? Myślę, że w większości przypadków raczej tak ;) My u siebie w domu losowaliśmy kto komu kupuje prezent żeby nikt nie musiał wszystkim. Ja kupuję siostrze i ciągle nie wiem co wybrać, mimo że wiem co ona chcę. Miałam kupić etui na telefon, ale z racji tego, że ostatnio jej upadł i obudowa troszkę pękła to siostra sama chce kupić sobie etui. Niestety te same co chciałam kupić ja :( No ale nie jest jeszcze tak źle, ponieważ ma parę życzeń :)

Ja natomiast również troszkę mam :D Chciałam bardzo żeby tata kupił mi telefon, ponieważ mój jest dość padnięty :P (posiadam obecnie Samsung Galaxy Mini) Ale nie chcę na zasadzie "nie mam to chcę telefon". Cieszę się, że mam, bo wiele osób nawet nie ma co marzyć, ale w tym momencie nawet nie pokazuje mi się, że ktoś obecnie dzwoni :/ No, ale cóż :) Jak Bóg będzie chciał to dostanę telefon :) Nie myślę tak o tym. Chciałabym bardzo dostać jeszcze farbę tablicową <3 Bardzo mi się podoba i to, że praktycznie wszędzie można ją zastosować :) Ja na przykład zastosowałabym ją do pomalowania na ścianie długiego pasa od sufitu do podłogi na ok. 1,5m szerokości. Nie mogę się doczekać kiedy będę w posiadaniu tego cuda :P

A tu parę inspiracji i zastosowań, które przypadły mi do gustu :)


W sypialni :)

 
W salonie :)


W kuchni :)


W jadalni :)




Na przedmiotach :)


Jak wam się podobają? Piszcie swoje opinie! :) Komentujcie, dodawajcie się do obserwatorów i polecajcie :D 

Pozdrawiam :) Baśka ;D

4 komentarze:

  1. Post daje dużo inspiracji:) Super! Szczególnie zastosowanie w kuchni takiej tablicy jest bardzo przydatne- można zapisywać rzeczy ważne, o których będzie nam przypominać.
    http://julia-nyga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te inspirację najbardziej podoba mi się pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokąłdnie taka farba to cudo, nawet nie wiedziałam, że taka jest. Kurcze jeżeli taką znajdziesz, szybko daj mi na nia namiary <3

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez chcialam mieć w kuchni taki pasek farby tablicowej. Problem jest jedynie taki, ze mam za malo wolnej do pomalowania ściany :(

    OdpowiedzUsuń