czwartek, 13 listopada 2014

Książki :3

MMM.... :)  W ciągu ostatniego roku przeczytałam około 4 książki. Mało? Niestety.. :/ Brak czasu to jednak nie jedyny powód, dla którego jakoś nie idzie mi dokończyć od 3 miesięcy jednej. Mimo, iż w bibliotece miejskiej upłynął termin i jeszcze go nie przedłużyłam. No, ale nie jestem z tych co NIE czytają ;)  Te, które zaczęłam i dokończyłam były i są na prawdę świetne! Jedną z nich czytałam dwa razy :D



"Minęły już dwa lata od wydarzeń opisanych w książce pt. "Zaginiona", ale życie w dalszym ciągu nie rozpieszcza szesnastoletniej Lauren presja egzaminacyjna oraz niedawna tragedia rodzinna zbierają obfite żniwo w życiu dziewczyny. Pewnego dnia biologiczna matka Lauren zabiera swoje córki na wakacje w nadziei, że wspólnie spędzony czas pomoże zacieśnić rodzinne więzi. Niestety, już w pierwszych dniach wypoczynku jedna z sióstr znika w okolicznościach bardzo podobnych do tych, w których zniknęła sama Lauren dwa lata wcześniej. Porywacze żądają ogromnego okupu w zamian za bezpieczny powrót Madison do domu i grożą, że zabiją dziecko, jeżeli w sprawę zostanie zaangażowana policja. Czy Lauren zdoła uratować swoją siostrę i spowodować, że koszmar minionych lat nigdy już nie powróci?"





Sophie McKenzie - "Poszukiwana" , autorka powieści "Zaginiona" .  Polecam <3


"Annie nic nie dolega, a mimo to żyje tak, jakby była obłożnie chora. W wieku trzynastu lat ma już za sobą niejedną operację, wielokrotnie oddawała krew, żeby utrzymać przy życiu swoją starszą siostrę Kate, która we wczesnym dzieciństwie zapadła na białaczkę. 
Annie została poczęta w sztuczny sposób, tak aby jej tkanki wykazywały pełną zgodność z tkankami siostry. Choć przez całe życie postrzegano ją wyłącznie przez pryzmat siostry i tego, co dla niej robi, aż do tej pory Annie akceptowała tę swoją życiową rolę. Teraz jednak, wzorem większości nastolatków, zadaje sobie pytania dotyczące tego, kim jest naprawdę. Wreszcie Annie dojrzewa do podjęcia decyzji, która dla wielu osób byłaby nie do pomyślenia, decyzji, która podzieli jej rodzinę, a dla ukochanej siostry będzie wyrokiem śmierci".






Jodi Picoult - "Bez mojej zgody" . Polecam - najlepsza ! <3  Moja ulubiona bohaterka i aktorka --> Abigail Breslin :3


"Rodzice oczekujący narodzin dziecka mają tylko jedno życzenie: żeby było zdrowe. Charlotte i Sean O'Keefe także wybraliby zdrowie dla swojej córki - gdyby tylko mogli. Nie mieli jednak takiego wyboru, ich życie stało się pasmem bezsennych nocy, rosnących długów. Zupełnie nieoczekiwanie stają przed pytaniem: a gdyby o chorobie Willow było wiadomo odpowiednio wcześnie? Czy zdecydowaliby się na usunięcie ciąży?
Niezwykle emocjonująca i głęboko poruszająca powieść Jodi Picoult ukazuje rodzinę żyjącą z nieprawdopodobnym ciężarem, walkę o utrzymanie rozinnej jedności oraz potężną siłę miłości".









Jodi Picoult - "Krucha jak lód". Polecam - ulubiona autorka :3 :)


"Oskar i pani Róża to wydarzenie literackie na miarę Małego księcia.

Czy w ciągu dwunastu dni można poznać smak życia i odkryć jego najgłębszy sens? Dziesięcioletni Oskar leży w szpitalu i nie wierzy już w żadne bajki. Wtedy na jego drodze staje tajemnicza pani Róża, która ma za sobą karierę zapaśniczki i potrafi znaleźć wyjście z każdej sytuacji...

Oskar i pani Róża to jedna z najpiękniejszych i najsłynniejszych powieści Erica-Emmanuela Schmitta, znakomitego francuskiego pisarza, wyróżnionego w 2010 roku Le Prix Goncourt de la Nouvelle.

Książkę uzupełnia niezwykły prezent. Zawiera ona niezwykle osobistą przedmowę w formie listu napisaną specjalnie do polskich czytelników. Autor zdradza w nim, co skłoniło go do opowiedzenia niezwykłej historii Oskara i jak zmieniła ona jego życie".



Eric - Emmanuel Schmitt - "Oskar i pani Róża" . Polecam wzruszające :)



Oto moje ulubione książki. Każdą przeczytałam i jestem nimi zachwycona :) Recenzji nie pisałam od siebie i wzięłam je ze strony Lubimyczytać.pl :)

A wy jaki gatunek preferujecie? Ja na przykład chętnie czytam książki typu dramat czy obyczaj. A może polecicie mi jakąś ? :) Chętnie przeczytam, te które mi polecicie jeśli przypadną mi do gustu ;) Piszcie ;) Odezwę się ;)

PS. Zostawcie linki do blogów ;)

8 komentarzy:

  1. "Bez mojej zgody" oraz "Oskar i Pani róża" również czytałam, uwielbiam do tej pory! Możliwe, że w okresie letnim nie mamy takiego dużego zapału aby usiąść w spokoju i czytać książki, ja sama przeczytałam zaledwie 5. Mam nadzieje, że teraz gdy idzie zima i będzie brzydko na dworze wezmę się za czytanie i Tobie też tego życzę! Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) To świetne książki, czyż nie? Mam nadzieję, że w zimie uda mi się troszkę więcej poczytać, ale najpierw muszę pomalować do końca pokój, bo tak jest od razu przyjemniej, jednak coś mozolnie mi to idzie :/ :D

      Usuń
  2. Czytałam Poszukiwaną, i oglądałam film Bez mojej zgody. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj książkę - inaczej się kończy ;) Pzdr. ;)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tych książkach

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Bardzo było by mi miło, jakbyś skomentowała najnowszy filmik, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książki :)
    Może wspólna obserwacja?
    odpisz u mnie xx
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń